標題:

我部機用到咩display card

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我部機係acer veriton 3600G 底版係j88m cpu 係 Intel(R) Celeron(R) CPU 2.40GHz 因為我部機要用短卡 所以唔知買咩好 我主要係用黎玩war3信長 所以唔洗太勁,,,只要唔疾同埋$400~到

最佳解答:

Acer Veriton 3600G有AGP 4X插槽, 因此可用AGP 8X卡向下兼容, 由於部機都好舊, 在400元的預算下打WAR 3建議有:- 1. 用280元買Nvidia FX5500/256mb AGP 8X顯卡已足夠 2. 原廠跟機衹有256mb ram, 設若從未加過ram的話, 加一條512mb的DDR-400是打機的必然配置, 約需160-180元. 這樣系統才算得前後均衡!!!

其他解答:31C9A75CB3B14398
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()