close
標題:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

彩色隱形眼鏡(遠視)

發問:

我有遠視 + 散光..想系網上面買彩色c0n..旦系冇遠視 + 散光鏡..所以我想買0度之後再帶眼鏡..*[[得吾得嫁?!]]旦系之前我攞過我家姐果副黎帶...吾知點解帶吾入..*系咪因為弧度吾同丫?!如果我系網上面買呢隻--(基本資料: 一年長戴 弧度 8.4mm( 8.2 - 8.8mm 適合) 中心厚度 0.05超輕薄 直徑 14.00mm 含水量 42% 度數範圍 0.00-1000度 (可矯正200度散光以內) 0.00-500度(25度一格) , 500度以上 (50度一格)... 顯示更多 我有遠視 + 散光.. 想系網上面買彩色c0n.. 旦系冇遠視 + 散光鏡.. 所以我想買0度之後再帶眼鏡.. *[[得吾得嫁?!]] 旦系之前我攞過我家姐果副黎帶... 吾知點解帶吾入.. *系咪因為弧度吾同丫?! 如果我系網上面買呢隻-- (基本資料: 一年長戴 弧度 8.4mm( 8.2 – 8.8mm 適合) 中心厚度 0.05超輕薄 直徑 14.00mm 含水量 42% 度數範圍 0.00-1000度 (可矯正200度散光以內) 0.00-500度(25度一格) , 500度以上 (50度一格) } *會吾會又帶吾入嫁?! ((我家姐用緊1day果隻))

最佳解答:

我未聽過戴眼鏡再戴con.. 咁不如吾好戴con-.-? 不如你去眼鏡鋪配la 我都系420$ 啡con 年戴 普通眼鏡鋪都有 起碼可以岩你度數,又吾洗戴眼鏡 果到都有好多色揀架.都幾令 眼鏡鋪既色con 有分大眼con同色con 大眼con得月戴 色con有年戴.年戴當然平好多 睇你自己鍾意la 配果陣佢系會度你既弧度架~ 如果你都系想上網買既就買la 選擇權系你到

其他解答:34CDDE3493CC0B19
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()