close
標題:

升學問題,關於毅進計劃,急

發問:

小弟今年21歲,教育程度也只有中3,最新留意到毅進計劃的入學條件,除左中5離校生之外,年滿21歲都可以入讀,對於我來講係好消息,亦打算辭去現時工作,去半工讀完成課程,想請教過來人,讀邊一間比較好?同埋當年小弟成績以及操行都非常欠佳,咁既情況下會否被取錄?

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

讀邊間好? 除左420小時係必修科, 你想讀咩選修科(180小時)就好影響你要揀邊間啦. 呢度有個院校選修科總表: http://www.edb.org.hk/yijin/course/elective_list_2011_12.pdf 你會發現院校之間有既科目可以好唔同. 建議你睇啱邊科就報邊間啦. 會否取錄? 成績好既話, 一早升左學啦, 仲駛申請毅進咩. 操行欠佳, 都係好幾年前仲係靚仔個時既事啦, 你都成年, 出來做事咁耐, 唔同晒啦. 對成年生, 收生既標準唔再睇成績架啦. 唔好諗咁多, 報左先啦!

其他解答:

你可以參考以下網址 http://www.comingzoo.com http://www.pf23.com 我自己都去開, 希望可以幫到你~ ^T^ 比我20分!34CDDE34D73CDF8A
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()