close
標題:

中七重讀生選科一問(20點)

發問:

我今年重讀中七,因為上年考得不太好(私人問題)中化:C UE:E3AL:DDD(中史,History,Geography)重讀左一年,成績有進步,上月考mock成績中化:BUE:E3AL:BBB我其實好想入中大社會學或地資,但有怕吾知佢會對重讀生扣幾多分,我想我自己今年考AL成績大多是中化:C UE:E 3AL:BBC - CCC我會考成績只有22分我想問是:1. 我想問我自己有冇機會入以上兩科,2. 中大扣幾多分(我想要實際數字),或重讀生最低高考成績3. 如果冇機會是否放棄中大,在Jupas 轉Choice,把中大所有科刪去?4.... 顯示更多 我今年重讀中七,因為上年考得不太好(私人問題) 中化:C UE:E 3AL:DDD(中史,History,Geography) 重讀左一年,成績有進步,上月考mock成績 中化:B UE:E 3AL:BBB 我其實好想入中大社會學或地資,但有怕吾知佢會對重讀生扣幾多分, 我想我自己今年考AL成績大多是中化:C UE:E 3AL:BBC - CCC 我會考成績只有22分 我想問是: 1. 我想問我自己有冇機會入以上兩科, 2. 中大扣幾多分(我想要實際數字),或重讀生最低高考成績 3. 如果冇機會是否放棄中大,在Jupas 轉Choice,把中大所有科刪去? 4. 其他大學,如浸大地理或社會學,重讀生會被扣分?我預期的成績可以入到嗎? 5. Poly U 同 BU 同 City U 對重讀生成績又有幾多的調整? 6. 重讀生考AL ,成續是否自動被調低? 7. 有冇D 重讀成功例子可以encourage一下我,我仲有兩星期就考^^ 最後祝所有高考重讀生,成績「大躍進」,創出一個個奇蹟 更新: 多謝你地的建議,我都打消了入中大社會學的意頭了,除非考到兩條A la 不過我想問AL: BCC 博吾博中大地資好? 更新 2: 我想問中大地資會考佔分幾多? 而我重讀中七,計我會分時會吾會因為我不是05年考而扣埋我會考的分?(會考時不是重讀)

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人就讀中大地資系 以上問題,和我去年情況幾似..目標都係中大soci和grm,又想入busoci同geog,算係有緣 =.= 真巧合.. 中大soci,我覺得你都係唔好揀,哂左banda第一個位,因為語文要求比grm高d,而且你係重讀,可能入唔到..我eng都係e咋最後揀grm第一位入左..其實兩個系收的成績, 不同在於語文要求... 重讀會唔會扣分,大家都唔知,我自己都想知呀.你當佢扣分啦...將自己考到的成績降一個grade去睇.. 我al同你讀的科一樣,不過我不是重讀生。以我所知,grm的學生會考大部份都超過20分,al最少都有一個b兩個c,好多人英文有d以上..拎e既,都唔係好多人.而我自己高考係1a兩b喎..會考成績同你都係廿幾分..你當參考啦.. 如果你真係考到你講既成績..grm都可以博下既..soci就唔建議啦..你放grm第一,後面放兩個bu既...應該幾安全..中大既系,博一個好啦.我自己就係咁囉.. 希望你高考成功.! 入到中大grm或你想讀的soci啦...至少入bu.. 其他u就唔知啦..不過以你預計的成績,bu就實入到既.^_^ 2007-03-21 22:32:04 補充: al 3 個c想入grm...會考就要好高分...大概25分..不過你一張cert重讀,扣分應該會既...中大會唔會私人扣分真係無人會知囉..拎到三個b就穩陣入grm, 除非你eng拎d以上啦總之你想入的中大兩個系,收得唔低個喎..

其他解答:
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()