close
標題:

救命 俾人呃 驚佢po我內衣相

發問:

前幾日有個人話自己係isis model公司既人 話想簽我 叫我俾d資料佢啦 佢有我屋企地址&電話 宜家我先知佢係呃人既 我前日sd左幾張內衣相俾佢 佢岩岩呃我話如果唔入公司就po d相上網 點算好呀 救命呀 更新: 佢係扮戈間公司d人 我唔想報警呀 香港警察冇用架=,=

最佳解答:

一定報警啦, 警方會做野...... 2011-04-09 17:30:41 補充: 你唔使理佢係邊間公司等等問題, 總之你報左警對你來講點都安全d, 而且你而家咁情況唔報警都冇人可以幫到你架 !

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

呢類騙案時不時,都會發生。 你有必要親身到警署報警,我相信警員會去抓人。 當然,你一定要知道間公司係邊度。|||||你同差人講,話上去,上到去就叫警員入來抓人(佢犯了法)
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()