close
標題:

倉鼠的問題...杰請進

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

1.日本牌子or LM可以在那裡買到呢?Q-PETS有冇得買?因為現在我去的那間好像沒有..2. http://i176.photobucket.com/albums/w162/kelvin320/070920-1.jpg(你的那張圖來的= =+ )最左邊的那個鼠棉可以在那裡買到呢?Q-PETS有冇得買?3."可以先檢查鼠鼠身體及排泄物有冇異常"要怎樣檢查鼠鼠的身體及排泄物才知道牠有異常呢?排泄物要怎樣才算有異常?4.屯門有什麼買鼠鼠用品的寵物店好介紹呢? 雖然好煩= ="但這是最後一個問題了..5.如果鼠鼠有偏食,我可以怎樣做? 顯示更多 1.日本牌子or LM可以在那裡買到呢?Q-PETS有冇得買? 因為現在我去的那間好像沒有.. 2. http://i176.photobucket.com/albums/w162/kelvin320/070920-1.jpg(你的那張圖來的= =+ ) 最左邊的那個鼠棉可以在那裡買到呢?Q-PETS有冇得買? 3."可以先檢查鼠鼠身體及排泄物有冇異常" 要怎樣檢查鼠鼠的身體及排泄物才知道牠有異常呢? 排泄物要怎樣才算有異常? 4.屯門有什麼買鼠鼠用品的寵物店好介紹呢? 雖然好煩= =" 但這是最後一個問題了.. 5.如果鼠鼠有偏食,我可以怎樣做?

最佳解答:

唔好意思,呢兩日我忽然有事入左醫院,剛剛返到屋企一陣,而家先見到之前既發問有補充,多補充唔緊要,我最喜歡多補充,咁會覺得係錫鼠既表現,只係近來身體麻麻,會較少上線 1.LM的確唔係成日都有賣,我都唔係成日買得返,日本牌子比較常見;搵唔到既話可以揀D貴少少既木糠,一般鼠店最多係賣幾蚊條,買較貴會大片D,買既時候睇下就會知 2.最左既一盒我在金魚街某賣魚既店舖度買既,唔記得間野叫咩名,買唔到可以買既時候留意一下,買接近棉盒咁既質地既棉;但要留意鼠棉多數再涼D先多D有賣 3.分辨便泌or肚瀉: a)拎鼠鼠既排泄物上手咁下,最好係佢排出唻冇耐(過一陣,1分鐘度啦,即摸好易係好林),睇下會唔會好硬or林,唔洗擔心,佢身體冇咩事既話唔會好臭.其實最好係成日咁樣去檢查鼠鼠既排泄物,因為如果之前你冇掂過,就好難分係咪特別硬左,我成日都會咁做 b)清晒個籠之後,再仔細留意佢既排泄物係咪真係少左or多左 c)睇下鼠鼠排泄時會唔會好辛苦,平日休息又會唔會好痛苦咁縮埋一舊,便秘排泄會好困難 d)便秘有時會見到佢肛門附近會濕濕地咁既,甚至見到有便便塞住,肚瀉呢個位都會濕,不過就唔會有便塞住 便秘or肚瀉方法可參考: http://hk.knowledge.yahoo.com/question?qid=7008061501957 4.我就冇覺得咩鼠店係特別好,個人認為大多數寵物店都有好多黑暗既情況,千萬唔好聽店員講既野就作出決定,一來因為鼠店係做生意既地方,講既野未必可信,二來鼠店店員既鼠知識都未必正確,我細個就係誤信俾鼠店好多錯誤既知識害死好多隻鼠 去鼠店買野前先了解,去到細心d揀,咁就可以買到安全d既野 5.鼠鼠唔係買左好耐,如果只係混合主糧同再加d鼠專食既牧草or草磚都偏食既話,就暫時由得佢先,耐左到你地熟左之後,都仲係偏食就可以試下等佢接近食晒d糧再添加,冇得揀既情況下就冇咁偏食,等佢唔好諗住食晒好食既野,就可以等你再加 而家唔好咁做係因為新鼠未慣,冇咩安全感,放大量食物會令鼠鼠快d慣,會覺安心d 2009-10-14 18:49:28 補充: 有少許意外入左醫院,出院後又患感冒,希望回答時冇咩粗心大意既答案,謝謝你既關心 金魚街較多鼠用店,用品又多數比較平,仔細行可以行好耐,有機會可以去睇下 我以前都養死過好多好多隻鼠,十幾年前得到既知識實在太少亦都太錯,害死好多鼠,所以覺得你其實做得好好,未發生就了解左先,好過有咩事既時候,忽然都唔知可以點做

其他解答:
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()