標題:

sd左sms成個星期都唔回我...TT

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

大家好.....我係o係英國讀書ge..14歲..上年o岩o岩第一年(好唔捨得d friendsTT)今年7月頭番黎放暑假..o係動漫節最尾o個日(8月5號), 我約左個女仔fd去la(我ok鍾意佢)佢幾索..佢成日唔訓覺, o個日我問佢沈晚幾點訓, 佢話冇訓..我地搭巴士, 我問佢係咪凍, 佢話係, 我即刻"生"冷氣..(好後悔自己唔帶"三")...行緊動漫節ge時候, 好多男望住佢(成班色狼咁)好多人ge關係, 我好想拖住佢隻手...(可惜冇..)行到4,5點就番屋企...我住元朗, 佢住天水圍搭完地鐵轉西鐵, 一路上冇咩傾,... 顯示更多 大家好..... 我係o係英國讀書ge..14歲..上年o岩o岩第一年(好唔捨得d friendsTT) 今年7月頭番黎放暑假.. o係動漫節最尾o個日(8月5號), 我約左個女仔fd去la(我ok鍾意佢)佢幾索..佢成日唔訓覺, o個日我問佢沈晚幾點訓, 佢話冇訓.. 我地搭巴士, 我問佢係咪凍, 佢話係, 我即刻"生"冷氣..(好後悔自己唔帶"三")... 行緊動漫節ge時候, 好多男望住佢(成班色狼咁) 好多人ge關係, 我好想拖住佢隻手...(可惜冇..) 行到4,5點就番屋企...我住元朗, 佢住天水圍 搭完地鐵轉西鐵, 一路上冇咩傾, 我冇坐o係佢則邊(坐西鐵ge時候有..) 但係跟住我做左件錯事..到元朗站ge時候, 我落左車..冇送佢番去(佢o個陣訓左...我冇吵醒佢就走左) 跟住我sd個sms同佢講下之得唔得閒睇戲...佢話下星期..(佢本身唔鍾意傾電話..鍾意sms) 到左星期五(8號), 我特登去天水圍銀座戲院諗住問佢睇咩戲再買"飛" 佢話mummy3(我同屋企人睇左)..我問下我個fd應唔應該同佢睇(我個fd知我鍾意..佢話唔好...但係我話睇多次都唔怕..).. 我問我鍾意o個個可唔可以傾電話...佢冇回... 第二日我再去諗住買, 我問佢幾時得閒..冇回...我再sd多個比佢話你唔答我買星期二架la, 我又話星期一得唔得, 佢跟住sd番黎話我都未起身(o個陣5點= =)....佢又話星期一同星期二都唔得..我有d嬲冇回佢.. 10號我個fd問我星期三得唔得閒, 我話得, 佢話想約佢條女(佢重追緊= =)出去mk, 想約埋我同我鍾意o個個..我話問下佢先....由o個日開始佢冇再回我... 其實我冇諗過要示愛...因為我30號都番英國.... 有d長- -...睇完ge..多謝先...救救小弟...

最佳解答:

首先, 我想問個係咪都係喺英國讀書架先!? 如果係, 咁就唔驚啦! 大把機會追佢! 如果唔係, 咁就大鑊d啦.. 你試下sd多幾次sms俾佢! 講d廢話啦! 唔好再提睇戲啦! 可能佢根本唔鐘意睇戲呢! 如果佢都唔覆你的話! 有兩個方法! 第一:: ::如果你知佢住邊嘅,直接去搵佢!問佢係咪唔舒服!點解冇應你! {如果你唔知,咁就冇野好講啦!唔洗理唔條橋!} 第二:: ::打俾佢,又係問佢係咪唔舒服啦! 如果佢唔聽你電話! 咁你可以再打多幾次! 總有一次會聽嘅! 如果真係打極都唔聽! 咁你可以死心啦! 因為佢根本冇諗住再理你呀!! 意見就係咁多啦! 祝你順順利利啦!! ^^

其他解答:

唔知你而家想點呢??做朋友依o的好睇緣份嫁wo~ 你唔回人...人唔圁你...好平常姐?
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()