close
標題:

對男仔黎講心儀o既女仔

發問:

我想問下男仔你地會鍾意o的咩類型或者性格o既女仔架? 施文? 體貼? 細心? 溫柔? 大方? 豪爽? 直率? 同埋係咪大部份男仔都鍾意女仔留長頭髮架?

最佳解答:

對男仔黎講心儀o既女仔 我想問下男仔你地會鍾意o的咩類型或者性格o既女仔架? 施文? 體貼? 細心? 溫柔? 大方? 豪爽? 直率? i like........ 豪爽.... 直率類型既女仔.......... 同埋係咪大部份男仔都鍾意女仔留長頭髮架? not 係.....i like 女仔留short頭髮.... 2007-07-26 08:58:03 補充: 我頭先岩岩睇過心儀女仔的 Blog. 佢哩幾日都用左情歌歌詞去作為當日文章的內容 ... 咁你點解唔直接去問下個女仔? 順便可以同對方吹下水麻. 同個女仔的關係好尷尬,我幾乎無勇氣踏出哩一步. 一句講晒. 無膽就去訓. 訓 ... 2007-07-26 08:59:25 補充: 通常約6心儀女仔去街多數都係睇戲食飯果類野做住黎d野先.........i hope can help you.......... 2007-07-27 15:28:04 補充: ∴°﹒☆°.﹒?°∴°﹒°.﹒?°∴°﹒﹒?°∴°﹒☆°.﹒?°∴°﹒°.﹒?°﹒﹒?°∴°﹒☆°.﹒?°∴°☆.﹒?__███ __█████﹒?°∴°﹒﹒﹒█╪█°﹒█╪█╪█°.﹒?☆﹒███◢██◣█████°.﹒∴█╪███╪██╪█╪█?°∴◢████████████████╳███╳██╡██╳██ ◢█◣ ◢█◣◥◤◥◤◥◤◥◤◢∩∩◣◢∩∩◣◥ > 。 < ◤◥ ≧ 。 ≦ ◤ ●╮◤◥◤◥◤◥◤◥╭○╰(◢◣ ◢◣ ◢◣ ◢◣) ╯

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

施文? 體貼? 細心? 溫柔? 大方? 豪爽? 直率? 個個男仔十成有九成都係花心架喇.... 我自己就中意d:施文d或者豪爽d果類.... 我好多朋友都係中意d清純,性格可愛,傻傻地,開朗,好有陽光feel ge女仔 通常d男仔都唔中意d短頭髮既女仔.... 我就中意d扎辮既女仔... 睇落去冇咁眼花.... == 2007-07-29 19:51:03 補充: 補充番上面先....個個男仔十成有九成都係花心....都係冇乜點理咩性格既...|||||more boy like長頭髮, i also like 長頭髮,and體貼, i am 29 yps , u dont mind add me msn share more, skyking19782005@hotmail.com|||||你?問題真係「法國餐」多9魚!梗係鍾意豪放女,例如 Coco 這樣思想開放,懂得跳 Table Dance ,又有魔鬼身裁,肯定迷死男士,不論靚仔或老翁。朱培慶處長就是我們的代表。
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()