close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

屯門小學評價

發問:

我想問各朋友對以下屯門的小學有任何評價: 1) 屯門官立小學 2) 保良局方錦全小學 3) 何壽基小學 4) 仁濟醫院羅陳楚思小學 5) 道教青松小學 6) 保良局香港道教聯合會圓玄小學 多謝各位幫助

最佳解答:

我覺得道教青松小學是比較好,論校風----?績都是屯門區數一數二的!!!! 我宜家係 道教青松小學讀緊六年級-----由期是我校的數學成績一向令人樂道!!!! 老師,校長,又好人(我不是買花讚花香) 【屯】官也不錯 何壽基小學 我唔識(唔出名) 其於一般

其他解答:

何日x小學 都唔錯...@@
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()