close
標題:

邊隻暗瘡膏可以去到千年暗瘡印(20分)

發問:

去唔去到暗瘡唔重要 暗瘡幾日就會自然謝但係d印就永遠都好似係面到唔會消失咁,,, 想問有邊隻暗瘡膏係去到印既,最好幾日見效 講理邊到有得買/價錢,,,,,,,,,,,,唔要廣告 要你地既個人意見!!! 更新: 其實由飲食我都有做洛去,,水我一日飲8杯以上,,食野都算係平均 但係都無咩見效,所以你唔洗叫我咩飲多d水食多d水果,,我想試外服 所以話比我知邊d你地試個既產品有用就得..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

吾一定要茶膏 : 一切從飲開始 睇 中醫都ok食物酸鹼度 日常食用的食品,可以分為酸性食物和鹼性食物兩種,對於人的機體均有很重要的作用。依循食物酸鹼度的特性去選擇食物,可促進身體的內臟機能,不但對預防及治療暗瘡有正面作用,更有助改善健康。一般健康的血液、淋巴液、骨骼液呈弱鹼性,所以食用鹼性食物可促進血液循環,防止皮膚粗糙老化。如果食用太多酸性食物,會導致細胞新陳代謝功能降低、抵抗力下降、皮膚粗糙,更容易引發暗瘡,必須以鹼性食品去中和平衡。 不過,吃太多鹼性食物也會產生營養不良,可能引致皮膚病,故必須平衡酸鹼食物,控制比例為酸性食物:鹼性食物 =1:4 至於各種食物的酸鹼度,大致列出如下: 弱酸性食物 火腿、牛油、朱古力、麵包、花生、油炸食品、蝦、啤酒及魷魚等; 強酸性食物 牛肉、豬肉、雞肉、蛋黃、鱔、面條、白米、奶油、乳酪及白砂糖等; 弱鹼性食物 豆腐、豆芽、洋蔥、牛奶、蛋白、海帶及紫菜等; 強鹼性食物 番茄、芹菜、菠菜、蘿蔔、橙、檸檬、西瓜、葡萄、士多啤梨、香蕉、蘋果、栗子、柿、咖啡及葡萄酒等。

其他解答:
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()