close
標題:

16歲jj煩惱

發問:

我今年16歲,平時間唔中都會去游水,每一次去既時候都好多人,我就會揀個空位換衫,但係每次我都好尷尬,因為當我換緊泳褲時條jj 就會扯旗,會引起隔離幾個人既目光... 同埋我只係著三角泳褲,著完就會好明顯凸左出黎,個shape露哂出黎... 特別係我見到其他同齡男仔裸體我都會有反應,唔知點解:/ 記得有次係游泳池更衣室見到兩個男仔沖完涼出黎唔著衫,就會突然扯旗 我想問點樣去解決依個問題?同埋點解我會咁易扯旗? 仲有我jj扯起左之後14cm,算唔算長架?我係更衣室未見過其他男仔扯旗,所以好想知

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果你的JJ很容易扯旗,我見意你可以在廁格內換泳褲。 你怕穿上三角泳褲時,太過凸出,你可以穿是波褲游泳,如果你真的須要穿三角泳褲,你可以選擇比較深色的三角泳褲,因為深色凸出沒有那麼明顯。 你現是16歲,正是青春期的年齡,容易有生理反應是很正常的事。 至於你JJ是你個人最私有的東西,不須要和別人比較大小。

其他解答:

Line:kit215|||||不算,青少年對性好奇,所以咪易扯旗。|||||不算長, 14CM太短了! 一般人係20CM最少!
arrow
arrow
    全站熱搜

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()