close
標題:

samsung galaxy ace o既問題!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

買左galaxy ace,但係有d地方唔識用, 1.想問點解睇圖時唔係順序 我有一回漫畫放左入去, 係成個file放入去,(入面d圖o既名稱係001,002,003.....) file入面o既圖係順序,但係入左落手機就變左倒序 之後放大睇就亂晒,唔係順序....... 有咩方法可以將d圖放大睇時順序? 2.點樣set播放清單? 我按新增跟住佢就變左歌o既list, 按左首歌就播放.... 點樣將幾首歌set為一個清單,重複播放? thxthxthx!! 更新: 3.上網search,話開個叫"ringtone"o既file, 放d歌入去就set到,但係我去到設定來電果度 冇我d歌比我選... 應該點做?

最佳解答:

2.點樣set播放清單? 我按新增跟住佢就變左歌o既list, 按左首歌就播放.... 點樣將幾首歌set為一個清單,重複播放? 先禁音樂->樂曲->click你想入list ge歌->部ace ge 更多->新增至播放清單->新增自己ge file(係要逐首入) 3.上網search,話開個叫"ringtone"o既file, 放d歌入去就set到,但係我去到設定來電果度 冇我d歌比我選... 應該點做? 基本上你個file係放係我的檔案,而又冇串錯ringtones ge話呢... 你去設定->音效->電話鈴聲,,你就會見到多左自己D歌嫁la

其他解答:
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()