標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

(急)救下我o的魚..

發問:

我養左2條鸚鵡魚3年幾4年.. 一條紅一條黃,紅色o個條12cm到,黃色o個條11cm到.. 近呢2個月佢地唔多想食野 放完糧成3-4個中o的糧都仲係到.. 不過最後都係唔見哂... 以前一有o的人行埋去佢地老遠都沖過黎 有野食o個陣發哂癲咁..好得意 點解依家冇哂反應.. 佢地個頭呢,好似有o的爛.. 一個個好細o既洞,大o既洞好似人咀入面o的飛支咁.. 其中有一條魚o的其好爛,越黎越細.. 不過我唔知係咪比另一條咬.. 但係又冇理由..因為佢地唔多想郁.. 咬同類o既興趣都冇哂.. 點算..

最佳解答:

我有d懷疑你的魚魚可能有結核病...我以前都有條魚魚有此病,得此病的魚通常唔會即時無食慾,到很嚴重的時候還會吃魚糧,我條魚魚那時跟你的魚兒一樣有爛鰭,而且頭部同樣有洞洞,最後佢都係救唔到(因為我無對症下藥)...但有結核病ge魚通常會好瘦,背部彎曲。我只是懷疑,希望你的魚兒純粹係被另一條魚咬,因為咁樣你只需用黃藥治療就ok(同時可消毒也對爛鰭有療效) 結 核 病 魚缺乏食慾、逐漸消瘦、背脊彎曲或呈拱形、胃部凹陷、體色蒼白、眼球突出及脫落、鱗片缺損、鰓部畸形、表皮發炎,鰭部受傳染,內臟停止運作並長出小結癤,病魚動作遲緩,遊泳不正常 隻有少數的抗生素具有療效,如四環素 魚結核病(分支桿菌和諾卡氏菌) (一)感染的跡象。 可能有各種各樣的跡象。受侵害的魚表現出失去胃口,變得不安並且失去它們應有的顏色。後來在疾病發展過程中可能變得消瘦,形成燈泡狀眼睛,皮膚有缺損。還可能發生脊椎變形。有些魚常常是沒有表現出明顯的跡象就突然死亡。 (二)、感染詳述。 引起結核病的細菌,分支桿菌和其他品種,經常在魚身上出現,但是除非環境條件不利,它們不一定對魚造成傷害。這種細菌能傳染人類,所以要當心,通過虹吸管吸水時不要吞下水族箱裡的水,維修保養水族箱以後要徹底洗手。 (三)、推薦的治療方法。 在發病初期,使用抗結核病藥物被證實是有效的,但是一旦病情發展,似乎就不起作用了。由於細菌在25度時生長最快,所以升高水溫不是推薦的治療方法。但是讓魚生活在乾淨的環境裡,它們天然的抵抗力可以預防疾病的發生。隨時拿走生病的和快要死的魚,否則會出現同類相食的現象,這肯定是疾病在水族箱裡傳播的一種方式。

其他解答:

呢過情況, 我想必定是你那兩條豬仔魚打過交, 留有傷口後, 給真菌感染所以這樣. 不用怕, 你可以去魚店, 同那些人講, 然後買一些藥回家落, 應該好快沒問題, 不過要記注意水質潔淨, 因為治療其間水潔淨是非常重要.
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()