close
標題:

BB依家6個月了,要吃其他野了,我想請問咩牌子的米粉好D?食米粉是不是好熱氣?

發問:

BB好似唔鍾意食粥仔,所以想試下米粉

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我估妳意思係想試米糊吧?其實每款有不同口味,市面有很多牌子.不過我知道雀巢及嘉寶都係機因改造的.百佳SUPER STORE有一款牌子"ORGANIC"但我唔係太記得串法,可能串錯左,大約係這樣串法的.這款係有機做的,會比較健康,但價錢係貴一點的.而萬朝有一款係魚味,很多BB都鐘意食.熱氣與否,同食奶粉差不多,可煲密一點"開奶茶"比BB飲,可去減熱氣.

其他解答:

米粉- 我自己本身覺得佢難消化. 少牙既話,我唔建議咁早比bb 食. 未識嚼難. 如果有d牙仔,其實建議你都可嘗試比佢食:幼面線& 食字母粉/通粉(要煮淋D) 再唔係買d雀巢既米粉糊, 都唔錯, 又有好幾隻味. . .(你可打電話同雀巢" 講話想比bb 試下佢地d米糊, 叫佢地寄d SAMPLE 比你試下先 *.^|||||其實最重要係出產地 , 係大超市買會比較安心 d . 大陸牌子都有分入銷同外銷 , 小心 d 買 仲有 , d 味精唔好食落咁多 , bb一定鍾意重味道既食品 , 但唔代表對佢地既健康好 . 食米粉是不是好熱氣? 唔會|||||BB依家6個月,不知生了牙齒沒?吃其他野是可以的,不過要是一些湖泥形狀的食物,最好暫時不食米粉。可以試試用紅蘿蔔煮成泥狀。
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()