close
標題:

我已經13歲喇,點解仲味有月經?????

發問:

我已經13歲喇,點解仲味有月經????? 我D朋友話我可能係石女啊~ 我好驚呀!!!

最佳解答:

不用擔心,你是否屬於身材廋小,如果係會遲d,而你都不放心可以看吓醫生。我當年都有去看醫生,醫生話我太廋開了開胃丸比我食。我15歲才來第1 次,其實都幾好因為來了m個人會高得慢d。唔好亂聽d朋友仔講佢地經驗未必幫到你反而令自己重擔心。

其他解答:

尼D嘢個個唔同 5駛驚 不過過咗14歲都未嚟 就要睇吓醫生

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()