標題:

沙田,九龍塘,學校一問

發問:

我想問沙田同九龍塘邊度有一d好似國際學校但又唔係國際學校嘅school,即係日常生活係用英文溝通,英文中學而且唔洗俾$$就可以讀嘅BAnd 1中學....體藝算唔算係一間半國際學校??唔該!! 更新: 仲有呀!!我想問培僑好d or體藝好d呀??體藝係band幾??培僑又係bang幾呀??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實沙田區有很多好的英文中學, 但最主要不知道你的成績如何, 如果你自問自己成績很好的話, 可以選擇以下中學: 浸信會呂明才中學 沙田官立中學 聖公會曾肇添中學 沙田循道衛理中學 上述中學都是官立 / 津貼中學, 不用交學費. 另外培僑書院和賽馬會體藝中學 , 兩間都是Band 1中學, 前者是直資中學, 需要交學費, 每年$23,000. 後者雖然是津貼中學, 但每年要繳交$1,500堂費(中一至中三), 上述兩間都是不錯的中學.

其他解答:

沙田和九龍塘優質 band 1 英中 喇沙書院 瑪利諾修院學校(中學部) 民生書院 浸信會呂明才中學 沙田官立中學 賽馬會體藝中學
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()