close
標題:

雅虎知識+的系統 又試中風?

發問:

雅虎知識+的系統 又試中風? 我所答的問題到晒期 都仲係一直顯示剩下一分鐘,點解會咁既? 咁係咪呢排所有答親的問題 都會好似依加咁 無結果呢? 請問網友你地係咪同我一樣 咁既情況? 唔該話我知丫 皮里士 >︵< !!! 更新: 仲有 有冇法子 追番的題數同分數嫁? 更新 2: 回『神奇小王子只想做真學士』:~_~ !!!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我的問題都是這樣,在上面寫" ( 還有 < 1 分投票到期 )"很久很久,都還沒有結果,而在我的回答記錄中就一直寫著:----------,本來是表示票數打平的,但明明票數不是打平。遇到這種情況,可謂是束手無策的,所以唯有等、等、等、等、......等一段時間後,應該會有結果的了。

其他解答:

我都係,明明問題到期都冇進入投票
arrow
arrow

    rdfvjur 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()